Busraa_38 Kızlar yarın sırt taraması için kontrole çağırdı doktor ikili test için gitmiştim.Herhangi bir sıkıntı olduğundan dolayı mı yoksa herkese yapılan birşey mi acaba.Cevaplarsanız çok sevinirim. 🙏
Busramzcgl Üçlü testin bir bölümü sırt taraması doktor üçlü testte sadece birini yapmayı uygun görmüştür bizde yaptık eşimin doğuştan skolyozu vardı bebeğimize de yaptırdık temiz çıktı çok şükür afk mıydı neydi tam hatırlamıyorum kısaltması
Dilos6342 Busramzcgl Merhaba bende skolyoz hastasıyım ama doktor ultrasondan inceledi, ikili test sonucu düşük çıkınca digerlerine gerek yok demişti Size doktor skolyoz için mi bakıyoruz dedi?
Hakiko 3 lü tarama testinde sırt açıklığına da bakılıyor onu mu dedi acaba doktorunuz eğer oysa herkese yapılıyor
Busramzcgl Dilos6342 doktor bizde de ultrason da temiz dedi ikili tarama temiz dedi ne olur ne olmaz bu testi de yaptırdı kendi tercihiydi
Hakiko Busraa_38 benim 3 lü tarama da o haftalarda yapılmıştı endişelenmeyin büyük ihtimalle o testtir