Patito__ Smyye27 didar ben tek basina yeterli farkli ve guzel genelde didarlr cok gzl olur severm o ismi ama illa alternatif diyorsaniz Didar ela olanilir de ikisini birniullanmadiktan sonra iki isim cocuga eziyetten baska birsey degil!!!