Kızlar normalde doktorum akşam yatmadan iki tane dedi öyle içiyorum yalnız bu ara gündüz çok kötü oluyorum her şeyi çıkarıyorum gündüzde içilebiliyor ama ben bi iki kez gündüz içmek istediğim de midem daha çok bulandı kustum bu durumu yaşayan var mı ?