2_bebeli bende şubatın başında covid oldum doktorum test yaptırmadan kan sulandırıcı iğneye başladı sonra test yaptık 1 ay sonra yine yüksek çıktı sonucum sonra tekrar 1 ay sonra test yaptırdık ondada iki katı değerim arttı doğuma kadar devam dedi iğneye 27+4 günlüğüz bugün, d-dimer testin adı sizde yaptırın bence