Egemeninannesi Kızlar cuma günü dogum yapicam ama cok korkuyorum kendimi hep normal doguma hazirladim doktorum bugun normal dogum riskli sezeryan olman gerekiyor dedi ve cumaya gun aldık aglamaktan helak oldum cok korkuyorummm 😢😢😢
deletedmom01 Egemeninannesi hayir aglama 😊😊 hersey guzel olacak insallah icini rahat tut hakkinizda hayirlisi buymus demekki 😊😊
semabrcn Egemeninannesi sezeryan sebebi olarak ne söyledi canım üzülme ikinizin saglıgı için en uygununu tercih etmek zorunda doktorun. saglıkla kucagına al inşallah
Egemeninannesi Prensm bebegim iri diye riskli dedi 4 kiloyu geciyor ve 38. Haftamdayim normal dogum tehlikeli olur dedi😐
Egemeninannesi semabrcn amin canim insallah bebegim iri diye tehlikeli dedi doktor dogumda olabilecek riskleri anlatti hem benim icin hem bebek icin riskli dedi 😐
Prensm Egemeninannesi Anladım canım korkma. Rabbim yardımcın olsun sonunu düşün yavruna kavuşan inşallah😍 Sizin için hayırlısı böyleymiş öyle düşün sağlıkla gelsin☺
semabrcn Egemeninannesi doktorun bebeğin çıkışı sırasında zarar görmesin seni de fazla dikmek kesmek zorunda kalmasın diye sezerysn tercih etmiş hayırlısı de dua et gir canım hsyırlı olsun şimdiden ❤
Pinarr Egemeninannesi neden ağlıyorsun yazık bebeğin de hissediyor. Doktorlar iyisini bilir. Bana da doktorum kilosu fazla olursa normal olmaz dedi. Hakkında hayırlısı budur boşuna üzülüp ağlama. Sağlıkla kucağına al da bebeği. Senin sağlığın da önemli bebeğini güzelce büyütebilmek için 🙂 kendini üzme hiç 😊
deletedmom01 Egemeninannesi Bende 16.haftlardaym ama sezeryan istiyorum asla normal istemiyorum mesela. Bende normalden korkuyorum. Siz uzulmeyin korkmayin 😊
Sonay Egemeninannesi bende normal doğum la gittim kendim sezaryen istedim Ağladım Ağladım ama ne fayda kuzunu kucagına alacağın zamanı düşün bi Sürü insan var oyle doğum yapan . Bende ikinci sezaryenimi olcam inş bende korkuyorum ama meleğimi düşünüyorum . Allah yardımcın olsun kendini sıcak tut sezaryenden sonra en önemlisi o
Egemeninannesi Sonay rabbim hepimizin hakkinda hayirlisini nasip etsin bebegimi kucagima alinca gecicek insallah butun korku umarim oyle olur cok tesekkur ederim. 😙
Egemeninannesi semabrcn aynen oyle canim hayirlisi olsun artik yapacak birsey yok korkumu yencem insallah 😐😘
deletedmom01 Egemeninannesi kendince haklisin canım ama hakkinizda hayirlisi olsun evladini sag saglim al insallah kucagina 😊😊
mervebalandi28 Canim 4 kiloyu gecik bir bebegi nasil doguracagini dusundunmu hic bennce doktorun hakli sezeryan olmalisin normal dogum hrrkesin harci dei allah kolaylik versin sezeryan bence daha iyi