Ben 42. Haftaya girdiğimde oldum. Sanırım çatı muayenesi de değildi baya içimi oydu ebe, doğumu tetiklemek için olduğunu sanıyorum 🥲🥲 dolayısıyla kastım da kendimi ama o durumda rahat kalabilen olacağını sanmıyorum 😅 farklı bir işlemdi diye düşündüm.. açıklık yoktu bende, muhtemelen membran sıyırma yapmak istedi ama heyhat