ikicocuklubiranne prenseskizim78 ben oğlum için almıştım hiç sevmedi kullanamadım. Şimdi yine hamileyim belki doğacak bebeğim sever ☺️
Deletedmom727271 Ben aldım. 4.5 yaşında bir tane çocuğum var yaza da diğer bebeğim olacağı için kullanacağım. Bebek arabası sevmiyorum kullanmayı. 😊
N_e_s_e prenseskizim78 bence kullanışlı bişey değil çocuk büyüdümü durmuyor hiç zaten insanın sırtı ağrıyor bi zamandan sonra