Tazeannee000 Zaten midesi bir gıdım onu da doğasına uygun olmayan bir gıdayla mı doldurmayı düşünüyorsunuz?Gaz olayı bu kadar basit değil öyle olsa tıp camiası her bebeğe bunu uygular, tüm bebekler gazsız olurdu.Bu durum annenin yedikleriyle,bebeğin bünyesiyle alakalı lütfen böyle kulaktan dolma şeyleri size emanet edilen cana uygulamayın.
Mucizevi şekilde içimizde bir canlı oluşuyor büyüyor, ve onun ilk ihtiyaçları için gıdası da hazır anne sütü.Başka şeylerden neden medet umuyorsunuz?