Meryem_46 33 haftalık oldum ama doktorum daha normal mi sezaryan mi olacağını söylemedi sizinkiler kaçıncı haftada belli oldu
Ayda123 Meryem_46 o hiç belli olmuyo çocuğun ne istiyosa o oluyo şimdi normal doğum yapabilirsin çatın normal diyip son anda sezeryan olanda var canım son ana kadar bi sıkıntı yoksa normal diyolar tabi Allahın takdiri