betullale Kızlar merhaba 25+3 haftalık hamıleyım karnımın alt bölgesi çok agrıyor normal mı acaba ? Biraz stresli zamanlar gecırdım son günlerde bunun etkısımıdır yada kötü bişey mı var ?
Yagmurrr_ betullale bende 14 haftalik hamileyim oturup kalkarken otururken falan agriyo nirmal sanirim buğu doktoruma soracagim
betullale 3oglanannesi enfeksiyon mu bılmıyorum ama sankı bıçakla kesiliyormuş gibi agrı ilk gebeliğim olduğu için pek de bılgim yok benim
3oglanannesi betullale acile gidin tahlil yaparlar hemde sancı var mı yok mu bakarlar içiniz rahat eder
3oglanannesi betullale hafta küçük bile olsa nst ye koyuyorlar niye yapmamışlar anlamadım 19 haftalık ken bile girdim nst ye ben garip
betullale 3oglanannesi bende anlamadım en azından bi ultrasonla bakmalarını beklerdim onu bıle yapmadılar