Sevdhusna Kızlar ,anneler 34+4 oldum artik bi doğmadı Yoruldum hem istyrm hem korkuyrm benim gibi şafak 13 eylül olan ve doğuran varmi
bebisimbenmmm Sevdhusna canim 13 eylül olamaz ben 38..haftamdayım ama eylülün sonunu bulabilir dedi doktorm
Zuhalkorkmaz2205 Sevdhusna 40 a kadar yolun var daha, yani şimdi doğurup bebeğini küveze falan mı alsınlar istiyosun biraz daha sabır..