Pera34 11 haftalık gebeyim dün kanamam oldu kahverengi , doktor düşük riskine karşı progeston yazdı ve istirahat önerdi . Açıkçası moralim çok bozuk , benzer durumu yaşayan var mı
Elibo Pera34 hiç bi riskiö yoktu 10 yıldan so ra oldu dıye vermişti doktorum hala kullanıyorum 11 haftadayım
_akalin3 Pera34 ben kullanıyorum 200 mg hemse vajınal yoldan hiç canını sıkma ben bebegım düşmesin erken dogmasın diye dikiş attırdım daha bırde haftada bir pruloton ignem var yani progestan olayın en hafif yanı asla canını sıkma
3oglanannesi Pera34 hamileliğin başından sonuna kadar kullanıyorum etkili bi ilaç mutlaka kullanın yan etkisi çok evet fitil olarak kullanmanız daha iyi olur o yüzden hemde fitil daha etkili
Erayhilal Pera34 progestan cok faydali canim tup bebek tedavimden once basladim 7. Ayda biraktik ilaci ihmal etme 👍 agizdan aliyorsan biraz bas donmesi yapar alttan aliyorsan fitil olarak akintin olacak ondan korkma ilac eriyor 👍
Balrengii Ben 17. Haftanın başında gördüm çok moralim bozulmuştu ertesi gün yine gördüm, ilaca da biraz devam edip bıraktım kanama leke görmeyince korkma bir sey olmaz dinlenirsen ben çok ütü yapmistim ondan oldu zannediyorum
-MinikveAnnesi- Pera34 ilk 3 ay bende kullandım sadece düşük kanama için degil rahmi rahatlatıyor karın ağrıma da iyi geliyordu
[silindi] Pera34 korkma lutfen benim daha erken haftlarda oldu 1kutudan fazla progestan igne kullandim poset bile kaldirmadim kipirdamadim 1 ay oyle diyim gecti ama asla kendimi kaslarimi yoracak seyler yapmiyorum
Oznur3460 Pera34 benimde öyle oldu canım 6 7 haftalık tan 4 ayına kdr sürdü kanama suan 5 bucuk aylık hamileyim geçti daha hiç olmadı kesemde kanama vardı benim
Pera34 Oznur3460 bu süreçte bu ilacı mı kullandınız hep . Doktor içerde bir kanama görmediğini söylüyor ama dün olduğu saatlerde bugün de oldu . Devam ederse iğne yapacağını söyledi . Umarım bir şey olmaz :(