Ben anne yanı almak istedim kısa süreli kullanılıyordu vazgeçtim. Park yatağı ablam kullandı çok kaliteli olmasına rağmen çökme oldu onu hiç düşünmedim. Bebe mağazasına gittim bi kaçını gezdim bana en cazip büyüyebilen beşik geldi. 3000 TL civarına aldım yatağı ile birlikte. Hem dolap kısmı vardı hemde bol çekmecesi vardı. Islak mendilleri bezleri ve bazı bakım ürünleri koydum. Kenarındaki küçük dolap kısmı alt değiştirme bölümü olarak kullanılıyor. Ve aynı zamanda yatağıma gelen tarafı aşağı iniyor anne yanı olarakta kullanılıyor. Baya da uzun süre kullanılırız 😍 tercih sizin. Anne yanı beşikleri çokta pahalı ben gerek duymadım ♥️