Acemianne9 35+6 haftalığız ölçümleri 37 haftayla uyumlu ve doktor rahim kasılmalarınız başlamış dedi nst de sancı çıkmadı kilosuda 2800 endişelendim açıkçası erken değil mi sizce bir de doğum kanalına girdikten ne kadar süre sonra doğum olur acaba
bussraozturk Bugliiii 34 haftada benim de sancım çıkmamıştı ama kasılmalar ve karnın çok sert dedi erken doğum olabilir dedi adalat diye bi ilaç verdi günde bir tane içiyorum dün gittim doktora 36 haftadayım yine sancım çıkmadı kasılmaların da yok gayet iyi gördüm dedi bende 2 hafta boşa panik stres yapmışım olacağı varsa zaten olur rabbim herkese hayırlı sağlıklı bi şekilde doğum yapmayı sağlıklı bi şekilde bebişini kucağına almayı nasip etsin