Poyras o senin elinde olan biley değil ki her hamilelik bir değil vücudun insulin üretiyorsa zaten ne yerden ye şekerin yükselmez. Bende şeker çıktı gebelik kaynaklı diyete tam anlamıyla uymama rağmen yüksekti değerim ve insulin kullandım. Ablam bütün hamileliğinde tatlı yedi deli gibi ve şekeri çıkmadı. Tuzu azaltman iyi ödem olmasın diye iyi yapıyorsun ama şekere çok takılma olcağı varsa oluyor şeker