Medilife de dogum yapan var mı 32. Haftamdayım ayse bılgen hanıma gıdıyorum ılgı alakası güler yüzlülüğü güzel ama dogum için şartları cok uygun bi hastanemi memnunıyet ne duzeyde merak ve korku içerisindeyim, deneyımleyenler yorum yaparsa cok sevınırım