Ergingul_ Senademir04 ben gebeliğim in ilk haftalarında bile içmeye mecbur kalmıştım doktora sordum günde 1 bardak olmak şartıyla içebilirsin demişti
Muallime_97 Senademir04 22 haftaliğiz nezle oldum burnum falan tikaliydi olabildiğince doğal takviyeler almaya çalıştım. Ihlamur ve nane limon içtim hala da içiyorum inşAllah bir şey olmaz içiniz rahat olsun
Senademir04 Ergingul_ ıhlamur içiyorum fakat midemi bulamdirmaya başladı inşallah bişey olmaz rabbim korusun
Senademir04 Muallime_97 bende ıhlamur içiyorum fakat midemi bulamdirmaya başladı inşallah bişey olmaz rabbim korusun 🐣🤲
Ergingul_ Senademir04 ıhlamur da aynı şekilde günde 1 bardak demişti. Adet söktürücü çaylar var onların içilmesi tehlikeli diye biliyorum gebelikte
Muallime_97 Senademir04 herşeyin fazlası zarar malum siz yine e tedbirli kullanın isterseniz. Ben en fazla günde 2 bardak içtim 3 gün kadar ama nane limonun daha çok yararını gördüm