Esrayaralii Merhaba kızlar belki aranızda bilen vardır diye soruyorum sanırım doğumdan sonra belediye bebek için emzik biberon vb. ürünler dağıtıyormuş bunun için bir yeri arayıp bildirmemiz mi gerekiyor? Bilgisi olan var mı?
taninmayananne Esrayaralii dogum belgesi ile belediyeye gidiyorsunuz galiba benimkini esim almjsyi ama nasil aldi inan hatirlamiyorum