Arkadaşlar daha öncede post açtım ama yazan olmadı pek.17 haftalık olmak üzereyim başım çok dönüyor ve saniyelik çarpıntım oluyor ama şiddetli vuruyor kalbim. Tansiyonum düşük ama normal olsada yine aynıyım. aranızda benim gibi olan varsa biraz bilgi bu verirmi nasıl baş ediyorsunuz