Byzyldrm sezeryan oldum kanamam cok az geldi o yuzden ped kullandim leke seklinde geliyordu. Normal dogumda fazla geliyor sanirim yada herkese gore degisiyor. Sadece sezeryan olucaksaniz yuksek bel ic camasiri alin yaniniza dikislere baski yapiyor digerleri