Rabiaarslnts68 Kızlar 36 haftalık gebeyim fakat dün doktora gittiğimde bebeğin suyunun az olduğunu söyledi ped taktırdı fakat sızıntı felan yok günde 5 lt yakın su içen biriyim daha ne yapmam lazım bebeğin suyunun çoğalması için
dml33 Rabiaarslnts68 şekerin yoksa havuç suyu içebilirsin ama son haftalarda pek artma olmuyoms ole demisti doktor
prenseskizim78 Rabiaarslnts68 bendede aynı sorun var 1 aydır artmıyor ne kadar su icsemde ama hareketi iyi bebeğimin
Rabiaarslnts68 dml33 şekerim yok fakat böyle giderse haftaya alabilir bebeği korkuyorum terslik olmasından
Rabiaarslnts68 Deniz2961 şuan 2,900 gr. 47 cm 7 ml e düştüğünü söyledi doktor suyunun normalde bu haftalara kadar hep fazlaydı suyum biranda oldu böyle birşey
Rabiaarslnts68 dml33 yaaa inşaAllah olmaz sorun haftaya bakacak bebeğe tekrardan hareketleri felan gayet iyi gün içinde ama bilmiyorum