doee2022 Tetenoz aşısı oldunuz mu? Sağlık ocağı yaptırmam gerektiğini kadın doğumcudan onay alarak yapılacağını söyledi.
Nur22Elif Benim gibi ilk gebeliğinde ve sonrasında tüm dozları yaptırıp tekrar hamile olan var mı? Tekrar yaptırmak gerekiyor mu? (Bana hepsini yaptırırsan bi daha ihtiyaç kalmaz denilmişti)
Peperonni doee2022 Evet canım doktor söyledi yaptırın diye. Zaten sağlık ocağı da 20. Haftada gelin dedi ve tahlil yaptı ekstra. 24. Haftada tekrar çağırıp test ve aşı yapacağız dediler
Ozge doee2022 bana aile hekimiliğindeki hemşire seni 20.haftada çağırıcaz demişti. 18.haftada da kontrolüm vardı doktora söyledim tabiki yaptır dedi ama onay belgesi veya onay verdiğine dair bişey vermedi. Aile hekimi de öyle birşey istemedi.
Baby0687 doee2022 Doktorumun onayı ile yaptırdım. 1. Doz 24. Haftada, 2. Doz 28. Haftada. Aralarında en az 1 ay (4hafta) olması gerekiyor.
Bayancorek doee2022 Evet iki doz yeterli dedi doktorum. Ilk dozu 20. haftada oldum, ikinciyi 24 de olacağım.