Reyhan35 Dün geceden beri hiç yatamadım sırtım ağrıyor belim ağrıyor kasıklarım ağrıyor aşağı aşırı baskı hissediyorum yürürken çok zorlanıyorum tecrübeli anneler bu sancı doğum sancısı mı 20 Mayıs’a gün aldık ama benim şımarık oğlan beklemicek gibi 🤦🏻♀️
Deniz2961 Reyhan35 ağrınız belinizdn kasıklarınami vuruyor canım yayinca dinlennce geçmiyorsa ılık duş aldiignfa geçmiyorsa şiddeti hiç azalmiyorsa bı nts için doktra gidin
Reyhan35 Deniz2961 uzaninca geçmiyor maalesef dün gece aldım duş gene geçmedi şu an tekim evde yarında randevum var yarını beklesem mi diyorum acaba