Selam kızlar size bişey danışmak istiyorum özellikle şu bir aydır kalbim ağrıyo sanci gibi kalp atışında rsmen dışardan hissediyorum sırtıma kadar vuruyo ağrısı bı anda kalp ritmim hızlanıp sonra normale dönüyo internetten baktım kardiyoloji, göğüs hastalıkları,kalp hastalıkları yazıyı ilk hangi bölüme gitmem gerekiyo kardiyoloji den aldım ama ilk doktor yönlendirmesi olması mi gerekiyo yoksa bölüm doğrumu?