Sukrannk Canım bazen yükseliyor bazen yükselmiyor değişiyormuş kanama falan yaşamadın sanırım bende kanama olmuştu. 23. Haftaya yeni girdim. Bende öncesinde olmuştu ayaklarımı yükseltip kalçamın altına yastık koyup yattım hep. Şükür düzeldi. Bu durum 200 kadında 1 oluyormuş. Bebeğe hiç bir zararı olmuyor korkma. Sadece sanırım normal doğum yapamıyoruz sezaryen sadece öyle biliyorum ama yine doktorunla görüşürsün. 3 tane bu şekilde plasenta önde sağlıklı doğum yapan tanıdığım var hiç korkma. Tek problem şu demişti bebek mesane tarafına yakın oluyormuş ayakta fazla durunca ağırlık yapıyormuş. İnşallah yükselir senin de sağlıkla alırsın kucağına.