Merhabalar sizlere bir şey soracaktım biz bugün 38+2 yiz herhangi bir belirtimiz yok henüz Perşembe günü 38+4 de kontrole gideceğim. Sorum şu 40+0 a kadar eğer gelmezse devlet Hastanesi’nde bekletiyorlar mı yoksa suni sancıyla falan başlatıyorlar mi?