Sibelylcn Selamün aleyküm arkadaşlar bugün kan testi verdim 6.2 çıktı adetime 5gun var hamile miyim sizce ?
sevilayumitozdemir Sibelylcn 5 in üstü hamile diye biliyorum ben adetin geçsin bir daha kan testi yaptır 😊 varsa da hayırlı olsun inşallah 😊
Ozlemm Sibelylcn adet olacagin zamanda hormon degerin yukseliyor. Gebe olman icin bu degerin surekli artis gostermesi lazim yani ortalama adetin gecikip on gun sonrasinda fln hormon artisi gozlemlemek ve keseyi gormek onemli. Uf cok karisik kalp atisini duyana kadar hamile degilsin canim ☺
Sibelylcn sevilayumitozdemir hastanede belki adetin yaklaşıyor ondan 6 çıkmıştır dediler ama benim bildiğimden 5 üstü hamile inşallah hayırlısı olur 🤗
sevilayumitozdemir Sibelylcn benimde bildiğim 5 üstü hamile bir adetin geçsin o zaman bakalım inşallah vardır hadi bakalım 😊😊😊😊🙏
Umudumm Adetin yaklaşınca da o değerler artabiliyormuş benim adetim geciktiğinde 5.70 ti pozitif demişlerdi sonra adet olmuştum cok üzülmüştüm sende umutlanma canım erkenden sonra daha cok üzülüyorsun adetin geçsin iyice yükselsin değerlerin öyle sevin
Gzmburcu Benim arkadaşım in öyleydi 3 4 gün önce gitti 5.2 ydi sağlık ocağı olabilir dedi adeti bir gün geçti yine gitti 30 kusurdu sonra 3 gün falan geçti 70 küsür oldi inşllah sende arkadaşım gibi hamile haberlerin ile bize de haber verirsin canm
Sibelylcn Çok teşekkür ederim hepimize inşallah hayırlısıyla hamileyimdir hastanede çalışıyorum zaten iki gün sonra vericem bakalım tekrar dua edin bana 🙂
ozdenarda Sibelylcn normalde 5 ustu hamile sayiliyo ama adet biraz konuyu degstrbiliyo sanirim bence en sagliklisi bi dort gun bekleyelip tekrr yapmak olucak artis olursa hamile olmus olursun insallah Rabbim hakkinda hayirlisini eylesin🤗🤗
Sibelylcn Hakkımda inşallah hayırlısı olur, bugün ayakkabı ve emzik aldım eşime sürpriz için ama iki gün sonrasıni beklicem sanırım 🤗 dua edin lütfen
Masal Sibelylcn hastanede calısiyorsun sanirim yarin da yaptrsan olur 24 saatte bir degisir zaten adet oncesi normal olabilir kimyasal gebelik diyor doktorlar benm de gecen aylarda oyle oldu gebelik olmadigi halde yuksek cikti bir gun snra negatif cikti adet gunumde de adet oldum ustelik esimle beraber bosuna sevnms olduk 🙁(
Masal Benm adetime 5 gun kala 57 cikmisti senin sinir kimyasal gebelik olabilir o tur degeri gebelik var denilmez 2 gun sonra tekrar istenir
Sura Merhaba kızlar bana destek verin 😔hamile kalmaya cok özen gösterdim bu ay adet olmama 2 gün kaldı erken gebelik testini yaptım negatif cıktı 🙁((((((