Balrengii Kizlar bebek hareketlerini ne zaman hissettiniz, erkek dedi doktor gene hafta ama hiç hareket hissetmiyorum ne zaman hissederim
Novaa Balrengii Benim de erkek ama plasenta öne yerleşmiş. Doktorum 21. haftalara kadar hissetmeyebilirsin dedi. Bekliyoruz😇
Ayyccaa 20+1 iz ama ben de hissedemiyorum Acaba minik minik oluyor da ben mi hissetmiyorum diyorum Bugün kontrol var bakalım doktor ne diyecek
Ayyccaa Balrengii evet erkek ilk defa duydum bugün doktora gittim o da bir hafta içinde başlar hareketleri hissetmen dedi
AliMeltem_2021 İlk gebeliğim erkek bebek🥰 ilk hareketi 15 hafta da hissetmiştim ama herkes aynı olmuyormuş bazıları 22 haftada hissediyormuş
Nisayazc Balrengii bende ilk 15 te hissettim suan 19 dahat net hisseediyirum tek sknti dsaridan anlasilmiyo 😀
Nisayazc Balrengii 15 haftalikta beligin degildi pit pit seklindeydi iki sefer oldu zaten daha da olmadi 😀
hayirlisi06 Balrengii maalesef 19 oldu hala yok arada brisey oluyır sanmıyorum üstelik ikinci gebelik bende hissetmek istiyorum artık o duyduğu yaşamak istiyorum
Balrengii hayirlisi06 benim ilk gebelik nasıl merakla bekliyorum 🥺 arkadasimin kiz 15. Haftada hissetti hatta disardan hissedildi
Rabiakilif Bizde 21 haftalığız 19larda ben buradayım artık diyordu eşim de hissediyordu elini koyunca ama 2 gündür çok derinden çok nadir hissediyorum normal midir acaba
nfssultan1 Rabiakilif Ben ilk olarak 18+2 de hissettim ondan bu yana böyle günlük pıt pıtlar yapıp kaçıyordu ama dediğiniz gibi son üç dört gündür çok nadirr ufacık hissediyorum ve günlük de değil 21+1 olduk bugün bende endişe ediyorum ama en ufak şeyde de doktora gitmek istemiyorum zaten 22′ye kadar da düzensiz hareket olması normal dedi doktorum 🤷♀️ İnşallah iyidir bebişler Allah’a emanetler ❤️