mucizemle Kızlar yarın ayrıntılı ultrason günüm o kadar heyecanlıyım ki sağlıklı güzel haberler alırım inşallah sizde dua eder misiniz 🤲🏻 Giderken neler yapmamı önerirsiniz çikolata falan yemem gerekir mi randevum 2 de kaç saat öncesi yersem etki eder
Deletedmom73711 mucizemle Normalde de hareketli bir bebekse yemenizi tavsiye etmem bu sefer yerinde durmuyorlar, ölçüm yapılacağı için işiniz zorlaşabilir😂😍 Çok hareketli bir bebişko değilse yoldayken çikolata yiyip vişne suyu için🥰 Hayırlı haberler alın inşAllah🙏🏻
3babymom mucizemle ben de bugün gidicem inşallah güzel haberler alırım 🤲🥰🌸 Allah hepimize sağlıklı bebekler nasip etsin
Mucizeannesi28 mucizemle rabbim yardimciniz olsun inslalah benimde haftaya heyecanı stresi var sağlık li güzel haberler alalım inşallah 🤲
Esrakky mucizemle Cinsiyet sormayi unutmayin 😀 Dun gittim her sey gayet iyi ama cinsiyetini sormayi unutum 😀 kesin erkek demişti doktorum ama ordada soracaktim cikti aklimdan saglikli olsun o iyi haberini alim gerisi onemli degil diyorsunuz 😊
mucizemle Deletedmom73711 çok sağol inşallah Canım güzel haberler olsun ❤️ kızım biraz sakin o zaman çikolata yiyeyim 😂😘
Cerenn61 3babymom deneyimlerinizi paylasabilir misiniz rica etsem 😇 neler yapılıyor nelere bakılıyor renkli resim veriliyormu altdan muayene felan yapılıyor mu. Eş alınıyor mu yanımıza. Bütün deneyimlerinizi paylaşa bilir misiniz ben 2 hafta sonra gidicem. Merak ediyorum da 🙂
mucizemle Esrakky cinsiyet bizim 10+6 da belli olmuştu nasipse kızımız olacak ayrıntılı da cinsiyeti değişmez diye düşünüyorum 😂
Pineapplee mucizemle bende haftaya gidicem insallah güzel haberler alırsınız ❤️ Ben genelde arabaya her bindiğimde çikolata yiyorum küçük bir parça 🤰🏻
3babymom Cerenn61 tabi olur paylaşırım aynen bu postta sizi etiketlerim okursunuz 🌸 özel hastaneyw gidicem saat 2 buçukta randevum var dua eder misiniz en önemlisi sağlık 🌸🥰🤲 ben de gelince yazicam size insallah
Mtzkuzum Cerenn61 alttan muayene yapmıyor organlarını beynini kalbini kol ve bacaklarını kaşını gözünü damağını parmaklarını aklınıza gelebilecek vücutta bulunan gerileye bakıp sayıp ölçümünü yapıyor yarın saat -45dakika arasında sürüyor. Sonra eşinizi çağırıyor ona da yüzünü gözünü gösterip eğer poz verirse güzel bir renkli resmini çekip veriyor rapor yazıp doktorunuza yönlendiriyor.
3babymom Cerenn61 Mrb canım yeni geldim yaklaşık yarım saat sürdü çok şükür sağlıklı dedi tek tek parmaklarından tut böbreği kalbi mesanesi beyin beyincik kafa burun ağız göz tek tek baktı inceledi kordondaki kan akışına baktı çok şükür hepsi uyumlu dedi cinsiyeti de kız dedi çok şükür değişmedi zaten doktorum da kız demişti 🤲🌸🥰
TazeAnne06 mucizemle merhaba dualarım sizinle dilerim her şey yolundadır 🤲❤️ Ben tok karnına gitmiştim ikiz gebeyim pek dönmediler biraz uğraştırdılar çüklüler😅😅 sevdiğiniz bi meyve suyu çikolata yiyebilirsiniz eğer çok hareketli değilse onun dışında bana tempolu yürüyüş yap dil altına şeker koy demişti doktor dönmediği için tam ölçümlerini yapamamıştı 2-3 saat yürüdüm hatta ara ara girdim sonunda döndüler de çekti doktor😅 şuan dedikodularını yapıyorum ya elim karnımda bak nası tekme atıyolar 🥹🥹🥹😂😂😂
mucizemle TazeAnne06 Amin İnşallah Canım 🤲🏻 ooyy yesinler o kuzuları nasıl güzel bir duygu dğeil mi o hareketleri tekmeleri 🤩 sizinkiler yaramazlığa şimdiden başlamışlar 😄 bakalım ayrıntılı da bizim cimcime nasıl olacak 😄
Sdfrgnr Bende perinatologa gitmek istedim ama doktorum dun gun verdi once ben bakayım sorun gorursem yonlendiririm ztn dedi cok kararsiz kaldim kendi doktoruma mi gitsem perinatologa mi bi fikir alsam sizden
3babymom Sdfrgnr perinatolog zaten detaylı USG yapıyor doktorunuz yaotirin demedi mi benjm doktorum ben bakiyorm ama detaylı daha net bakıyor tek tek inceliyor mutlaka yaptırın sonucu alın haftaya yanıma gelin dedi bence detaylinin yapılması lazım yine de siz bilirsniz 🌸
mucizemle Sdfrgnr doktorum direkt perinatolaga yönlendirme yaptı ama içinizi ferah tutun doktorumuz ne söylediyse ona göre hareket edin bence her konuda ben öyle yapıyorum 😊
Deletedmom_7 mucizemle çikolata ben önermiyorum fazla hareketli olması da iyi değil biz bir düzgün resim alamadık çikolata yemesem bile hareketli oglum🤦🏻♀️
mucizemle Deletedmom_7 yaa bende güzel görünsün ölçümler de sıkıntı olsun istemiyorum merakla bekliyorum benim kız nasıl olacak 😄