linamom Kızlar 38+3 üm sabah suyum geldi hastaneye yatış yaptılar ama sancı falan hissetmiyorum dua edin lütfen 🥺
Kizilkafaa linamom Sağlıkla kucağına al canım, inşallah cok hızlı ve kolay bir süreç olur sizin için.. Haberlerini bekliyoruz🙏🏻