simayorunn dün bende 50lik yaptık sonucum 158.3 çıktı. Tekrarlamamız gerekiyor dediler. Bugün gittim açlık kanı aldılar ardından şekerli suyu içtim . 1 er saat arayla 3 kan daha alındı. Bu arada hiç birşey yiyip içmiyorsunuz su bile. Sonucum çok şükür temiz çıktı. Eğer yüksek çıksaydı endokronolojiye gönderecekti doktorum. Bende ilk 3 ayda insülin direnci çıkmıştı o yüzden ben diyet yapıyordum. Çok kilo almadım düşük çıkmasında onunda etkisi var sanırım