Aselim1 ebruserdal odalar tek kişilik değil mi temiz hemşireler ilgili bende orda doğum yapmayı düşünüyorum
ebruserdal Aselim1 evet odalar tek kişilik hemsireler cok ilgili sürekli gelip bakıyorlar çok temiz bir hastane ben cok memnun kaldım keske ilk dogumumu da orda yapsaydım dedm