Kızlar 37 haftalıkken akıntıyla birlikte hafif kahve rengi Bi leke gelmişti benden nişan sanırım dedim. 39 hafta olduk. Dün gecede normal adet başlangıcı gibi kanamam oldu. Ara ara devam etti. Bebek kasılıp toplandıkça daha çok oluyor tabi. Acile gittim açılma yok ufak sancılar var nişanın gelmiş sanırım dedi eve gönderdi. Kanama bana göre fazla geldiği için biraz tedirgin oldum açıkçası. 2 gün sonra gel dedi tekrar. Sizlerde de böyle nişan gelmiş miydi. Yada açılma olsun diye neler yapayım. İlk doğumda suyum geldi ondan sonra açılmam başlamıştı. O yüzden nişan daha açılma tetikleyen şeyler hakkında bilgim yok. Doğum tahmini ne zaman olur onu da bilmiyorum.