Esradiyorkii Nerdeyse bütün bitkisel damlaları denedim işe yaramadı bebeğim gazdan sürekli ağlıyo önerirmsn kullanan oldumu kullandyae nasıl ne ölçüde verdi ?
Stmkrkmz Canım günde bi çimdik kadar kendi içeceğine katıp içiyorsun, direkt bebeğe verilmiyor diye biliyorum. Ben de merak ettim kullanan faydalanan var mı
Esradiyorkii Stmkrkmz ben 3 saat önce verdm mamasına az bişey katıp denemek için ilk defa uzun zamandr 2 saat uyudu ve gülerek kalktı ve hiç gaz sancısı belirtileride yok inanamadm etki etti ama ne kdr vermem gerektğini bilemedm
Stmkrkmz Esradiyorkii benim de birkaç ayım kaldı, evde bulundurmak istiyorum alacağım bende. İşe taramasına sevindim canım çok korkuyorum gazlı olur diye
Esradiyorkii Stmkrkmz walla inşallah olmaz canm ben 2 haftadr ne yemek yieyebliyorm ne tuvalete gidebiliyorum sürekli ıkınıo ağlıo gece gündz kalmadı 20 dk uyuo uyanıo ağlamaktan fıtık olcak yavrm inş tez zamanda geçer