Kızlar adete kaldı 8 gün. Geceleri üşüyen hatta donan biri olduğum İçin üstümü iki kat giyip yatıyorum, dün gece 3 gibi uyandım bir sıcak geldi , tek katı çıkarıp uyudum. Sabah bir uyandım ki ter içinde kalmışım🙈 normalde bu teri gördüğümün sabahı adet olurum hemen,eh daha 8 gün var.Bu bir belirti olabilir mi??? Yani iki kat giyip yatan ben su gibi terle uyandım🤷🏻♀️Gebelik belirtisi olarak bunu yaşayan oldu mu ??