Güzel anneler hepinizin duasına ihtiyacım var.birazdan doğuma gircem genel anestezi ile sezeryan olcam 4 yaşındada 1 kızım var onu bırakıp gitmek heyecanı korkuyu kapatıyor.sadece onu düşünüyorum Allah beni ve tüm hamileleri sağlıkla kucağına alıp kurtarsın inşallah 🙏 🙏