Hickimsee linamom bi ayağı kalk gezin biraz devamı gelirse sudur tabi idrar olma ihtimali de var en iyisi bi doktora git
haticerabia45 linamom bebiş geliyor yorumlarınızı okudum sağ salim kurtarsın Allahım sağlıkla bir nefeste kavuşun yavrunuza🥰🤲🤲
Seval4120 linamom benimde aynı şekilde olmuştu cumartesi gittim önce ultrasonda baktı suda eksilme varmı diye sonra alttan muayene etti
linamom QUEEN088 38+3 muayene oldum şimdi suyum gelmiş dua edin lütfen odaya alıyorlar😢sancıya bakıcaklar
Suleermz linamom Rabbim bir avazda doğurmayı nasip etsin inşallah canım haftan da gayet iyi telaş yapma sağ salim kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah ❤️
Arife1126 linamom hiç telaş etme bol bol ayetel kürsiyi oku🙏🏻😍 Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allahım ya benim bile gözlerim doldu🥺🥺 Sağ salim kavuşursunuz bebeğinle inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
nrsen linamom bol bol dua oku bebegim az kalmış muhtemelen demekki sancıyla beraber bir avazda kurtulursn inşallah