esma_k Anneler benim bebeğim 10 günlük. Sütüm de gayet yerinde ama bebeğime yetmiyor. Bunu anlayamadım bi türlü. Saatlerce emiyor yine de ağlıyor daha fazlasını istiyor. Mama takviyesine başladım günde en fazla 60 cc veriyorum. Aptamil conformil 1 kullanıyoruz ama bebeğim onu kusuyor. Kusmasa da sürekli ishal halinde. Bez dayandıramıyoruz. Başka bi mama önerisi olan var mı?
Adakus esma_k bana kalırsa siz süt yapacak caylar vs şeyler için bebeğinize ek süt vermeyin onlar 3 ay olana kadar ağlar hemen mamaya yönelmeyin derim. Ki bir bebeğin yeni doğduğundan 2 ay olana kadar 10 dakika aralıgında emmesi gerekiyor
esma_k Adakus içiyorum bol bol,sütüm de var ama yaramıyor mu bebeğime anlamadım. sürekli ağlıyor. Günde 5-6 saat anca uyuyor mama vermessem. Onun dışında hep ağlıyor, meme verince susuyor. Yara oldu uçları, canımı yakıyor.
Adakus esma_k 40lı bebekler öyledir inan dayan ama verme sana tavsiyem alışmasın. 2 ayları bitince bebekler düzene girer emin ol madem sütun var hiç hazırı düşünme ona alışsa bu sefer yalancı kilo alacak sütün de onun için vazgeçilmez olmayacak . Ben hep derim bebekler 40 güne kadar deli gibi zırlar valla dayan canım inşallh mamaya gerek bile kalmadan atlatırsın
Handsomebaby Cnm yenidoğan 3 ay memede yaşar zaten hiç mamaya başlama bence.Bende oğlumu mamayla büyüttüm yanlış anlama ama anne sütünün yerini hiçbir mama tutamaz.Nette tomrisin emzirme notları var onları oku.Kilo alımı iyiyse sütün yetiyodur.Her emmek istediğinde bu açlıktan değildir öyle düşünme kendini güvende hissetmek istiyodur korkmuştur vs bir sürü sebebi olabilir.Her istediğinde emzir.Düzene girecektir mutlaka.Comformile gelince o mama çok güzel fakat kolik ve kabız sorunu olan bebekler için.Normal aptamil 1 yada evolvia deneyebilirsin