Esmerimm- Merhaba hanımlar sizce şeker yüklemesi yaptırmalımıyım. Gebelik şekeri çıkarsa ne veriyorlar ilaç mı diyet mi genetik te babamda vardı bendede ünsilin direnci vardi
Aselasaf Esmerimm- bence yaptırın varsa diyet belki gerekli görürse ilaç veriyorlar ve bebek için çok gerekli
Behiye89 Esmerimm- ailede genetik varsa riskiniz olabilir. Yaptırın derim. Ben 2 hafta önce yaptırdım yüksek çıktığı im sık takibe alındım hergün düzenli şeker ölçümü yapıyorum. Diyetisyene başladım kontrol altına alındı. Sizin ve bebeğinizin sağlığı için yaptırın
Afra_123 Etrafımdaki herkes çok büyük tepki gösterdi. Ben doktoruma danışıp yaptırdım. Çok şükür bişey çıkmadı. Yapılması gerekiyor eğer varsa şeker şimdiden önlem alıyorlar hem çocuğun hemde annenin sagligi için çok önemli