Denizyldzm bende 3 gündür yaşıyorum aynı şeyi boyle göğsümün altından göbeğimin oraya kadar bi ağrı vardı göbek çevremde çok acıyodu boyle elimi değdiremiyordum dün geldim doktora reflüdür dedi serum taktı daha iyiyim göbek çevremdeki ağrı geçti serumdan önce bebek kanala girincede o ağrı oluyormuş nette okumuştum ne kadar doğru bilemem benim bebem 10 günde 600 gr almış 3200 şuan 35 haftam bitiyo bugun, şeker yüklemesi için geldim doktor şekerden şüphelendi dua edin çıkmasın kızlar bişe