Merhaba kızlar. Ben Erzurum’da yaşıyorum ailem ise Ankara’da. Bir kız bir erkek kardeşiz benim ailem için ilk torun olacak bebeğim inşallah 🥰 Doğum işin annemin yanıma gelmesini istiyorum ancak annem şuan çalışıyor doğum zamanı izin alırım gelirim diyor ama izin alsa bile çok kalamayacak bende doğumdan 1 ay önce gelsin kırkım çıkana kadar da kalsın istiyorum 🙈 ama bu biraz imkansız tabii işten ayrılması gerekiyor bunu yapabilmek için ve kardeşimle babam bu süreçte hep yalnız kalacaklar. Benim Ankara’ya gidip orda doğum yapmamı önerdiler hem hastane imkanları hem diğer imkanlar vs orda daha iyi diye ama bende eşimden o kadar süre ayrı kalmak istemiyorum o da yalnız kalacak hep bebekle arasında bağ kurulsun istiyorum eşim sen nerde rahat edeceksen orda olsun diyor aklım çok karışık bi fikir verin bana lütfen. Doğumum Ağustos sonu Eylül başı olacak inşallah Eylül ekim aylarında evimizde çok soğuk oluyor bebeğin hastalanmasından da korkuyorum açıkçası siz olsanız ne yapardınız?