Kızlar dün ben göbek deligimin çevresi ağrıyordu doktora gittim. Doktorum baktı gayet iyi bir sorun olmadığını bağırsakların sıkışma yaptığını söyledi tuvalete çıksam da rahatlamiyordum ondanmis yani çok şükür dün çıkınca ağrım filan kalmadı. Doktor bakarken gerek yok ama progestan başlayalım dedi yani sizce içmeli miyim ağrım yok bir zararı olur mu ? Ocean mummy kan ilacı d vitamini magnezyum hapı kullanıyorum çok mu yüklenmiş olurum ?