Meryemeryem
Merhaba sevgili arkadaşlar..Bu gün ultrasona girdik..36 haftalık hamilelik,bebekle ilgili her şey yolunda çok şükür..ama 3 hafta önce gittiğimde servikal uzunluk 32 mm,şimdi servikal uzunluğum 22 olmuş..kim böyle bir durumla karşılaştı?ne yaptı?kaçıncı haftada doğurdu??lütfen kızlar söyleyin..çok endişeliyim şuan