MerveEbru Kızlar normalde bebeğim çok hareketli 23+1im şuan yani 3 gündür falan çok çok az hareket ediyor öncesinde tekmelerini çok hissederdim şimdi ufak ufak dokunuyor sadece korkuyorum neden böyle ? Bu saatlerde durmazdı
ugurcagla MerveEbru kesinlikle doktorunuza söyleyin benimde öyle olmuştu nst deye bağlanmıştım meğerse gebelik şekerim varmış vs vs aksatmayın doktora gidin
benimmdunyamm MerveEbru doktoruna danış kuzum bazennm su çoğalırsada hareketi az hissedermissin öyle duydum
Moonlight38 MerveEbru Canım 30.haftaya kadar normalmiş, 30 dan sonra hissetmezsen sorun ararız demişti doktorum. Ben de 22.haftamda aynı tedirginlikle gittim, doktor güldü geçti. 20 lerde normal olduğunu, düzenli bi hareket beklememem gerektiğini söyledi