Kızlar merhaba bugun tam 34 bitti. İki gündür agrı bası yaşadığım için bugün kontorle gittik doktor detaylı baktı herşey yolunda su iç ve dinlen dedi ama bu gece tuvalete kalktıgımda ölüyorum sandım. Sol kasığıma inanılmaz bir agrı acı bası çöktü. Sonra uzandım ama hafif hafif devam ediyor sizce neden kaynaklanır. Erken doğum riski yok dediği için doktoru da aramadım