Duygu1309 34+4 haftalık hamileyim. Ve yattığım zaman karnımın içinde acı oluşuyor, aynı zamanda kasılma oluyor. Sizce bu normal bir durum mu?
Withminou Duygu1309 nst ye girdigin zaman zaten sancin ve kasilmalarin cikar doktorunda sana soyleyecegi sey gayet normal son zamanindasin artik diyecek ama yine de belirt tabi