Kızlar merhaba ben 33 haftalık gebeyim ve benim doğuştan sol böbreğim normalden küçük olup %9 çalışmaktadır sağ böbreğim de bi sıkıntı yok çok şükür. Sizce bu durum Doğum şeklimi belirler mi? Doktorumla konuşmadım bu konuları henüz böbrek hastalığı yaşayıp normal doğuran var mıdır acaba?