Ozden-21 o ağrıları takip et ağrının girişini ve çıkışı dk olarak hesapla. Bence bir sağlık problemi yoksa bebeğin ve senin hastahaneye hemen gitme derim. İlk gebelik sanırım heyecan stres var sen de haklısın fakat ağrılarını evde çekmen senin için daha iyi olur. Sancılarını kendin sakince kontrol et sıklaşırsa ya da suyun nişanın gelirse doktora git derim