Ayssplt Kızlar sezaryenle doğum yaptım ilk doğumumdu ve etrafımda o kadar sezaryenle doğum yapan olmasına rağmen yamuk kesisi olan görmedim hiç benim gibi dikişi yamuk olan var mı normal mi bu?
Dark Ayssplt benim çok hafif egimli idi. Doktora sordum bebeğin kafası aşağıdaymis normal kesi atılan yerden. Takılmayın iz kalmıyor zaten. İz kremi kullanın
Dark Ayssplt simdi sizin yeni sanırım ondan gözünüze batıyor. O geçecek görünmeyecek. Kuru tutun ve krem alın mutlaka. Benim 1 cm lik bişey kaldı gerisi hiç yok tenim aynı renginde
Dark Ayssplt 1. Hafta kontörlunde sordum doktora o bir süre vermişti ama şuan hatırlamıyorum. Biraz kendi iyileşsin basla dedi. Kremin adı dermatix. Dışı siyah
Karanfila Dark bu kremi biliyorum dışı dermatix jel siyah olan küçük biraz boyutu pahalı ama etkili daha önce kullanmıştım
esmerbomba Dark 39. Günüm bugün cnm bende alsam bu kremi geçer mi acaba çok mu geç kaldım herkese uygun kremmi
Dark esmerbomba büyük kısmı geçer. Çünkü tam iyileşmemiş oluyor. Tabi sizin deri tipinizede bagli. Evet herkes kullanabiliyor. Denemeye değer. Benim halam ameliyat oldu ona da vermisler
Dark esmerbomba inşaallah. Doktorunuz söylemedi mi herhangi bişey kullan diye Güncel fiyatini bilmiyorum ama 140₺ civari sanırım
esmerbomba Dark ya krem yazdida ben unuttum almayı ağrıdan acidan hangi krem yazdı bilmiyorum bile reçetesi geçti