Busenaz15 Kızlar ben 35 haftama girdim bebek rahime dayanmıştı ve bir cm açıklık vardı doktor ciğer geliştirici iğne yapalım her ihtimale karşı dedi yenilerde o iğneden vurulan varmı fiyatları biliyomusunuz?
Kezosss Busenaz15 canım bende bugün 2 doz yarın 2 doz şeklinde yaptıracağım 36+1 haftalığız riskli gebelikten dolayı yaptırıyorum aile hekimi yazdı dört kutuya 18 TL gibi bir fiyat ödedik SGK var bu arada
Zulal_00 Busenaz15 bende 35+2 haftalığım yüksek tansiyondan dolayı dün hastaneye yatışm yapıldı ve bir doz ciğer geliştirici iğne vurdular bugün de 2.dozu vuracaklar fiyatını bilmiyorum ama
Kezosss Busenaz15 bende özele gidiyorum canım ama orda yazılan ilaçları devlet ödemiyor diye aile hekiminde ilaçları yazdırıyorum daha uygun oluyor iğne falan da yapıyorlar zaten